تمام بدبختی ها...
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

 

این حرفی که امروز میخوام بگم امیدوارم به درد همه بخوره.

یه مدتی بود من داشتم تحقیق میکردم چرا سر لشکر امیرالمومنین در جنگ صفین که شمر ذی الجوشن( لعنت الله علیه) بود1 چرا به امام حسین(ع) پشaت کرد؟؟؟

البته شاید فکر کنید سوالم خیلی بچه گانه ست اما اینطور نیست!!!

 

اگه شمر فقط به خاطر دنیا این کارو کرد پس چرا حتی لحظه ی مرگ هم از قتل امام پشیمون نشد؟؟؟2  

 

 

 

اگه کلا  از اشقیا بود چرا ۱۸بار حج خانه ی خدا با پای پیاده رفت؟

هرچی گشتم به بیشتر از سه تا دلیل نرسیدم(البته اگه شما فهمیدید بگید)

ا.نداشتن بصیرت در اینطور افراد بود که این دلیلم رو از بیانات آیت الله خامنه ای پیدا کردم که فرمود:بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین علیه السلام را برید جانباز جنگ صفین بوده است.

2.نداشتن حیا در امثال شمرهست. از امام صادق علیه السلام پرسیدند چرا بعضی از مردم گریه می کنند اما اشک ندارند این خشکی چشم برای چیه؟امام صادق فرمودند:به خاطر اینه که این مردم حیا ندارن.

پس باید از این فرموده این نتیجه رو گرفت که کسی اگر سر لشکر جنگ صفین هم باشه ولی حیا نداشته باشه امام حسین رو هم میکشه.

3.اینکه امثال شمر خیال میکنن بد نامی بهتر از گمنامی هست.

شمر(لعنت الله علیه) اگه به سپاه امام حسین (روحی و ارواح العالمین له افداه) بپیونده اینقدر از اون بهتر وجود داره که جایی برای شهرت اون باقی نمی مونه.پس ترجیح داد اسمش بد باشه ولی مشهور باشه...

این که گفتم شهرت یه دلیل هم شد برای بی بصیرتی شمر لعنت الله. شمر خیال میکرد یاران امام حسین برا مقام اومدن در حالی که یاران امام حسین به هر چیزی فکر میکردن جز به مقام و شهرت و منصب... و هر چیز دنیوی دیگه.

این سه تا چیزی که گفتم بیشترین زمینه رو برای شرارت تو جامعه درست می کنه...

یه افرادی مثل وهابی ها این سه تا موردی که گفتم رو دارن حرم بقیع رو هم ویران میکنن تو سامرا هم بمب گذاری میکنن.

 


پی نوشت:

 

1.اینکه شمر (لعنت الله علیه)سر لشکر امیرالمومنین بوده یا نه براش سند تاریخی ندارم اما از حجت الاسلام ریاضت شنیدم که چنین چیزی بوده.چون که ایشان بی مدرک چیزی تعریف نمی کنند اینجا نوشتم...

2.این رو تو سریال مختار نامه دیدم کسانی که سکانس مربوط رو ندیدن میتونن از لینک زیر دانلود کنن               

 

دانلود قسمت بیست و هفتم

دانلود قسمت بیست و هشتم 

 


نظرات شما عزیزان:

فواد
ساعت20:15---1 بهمن 1390
سلام شما رو لینک کردم با همان اسم که خواستین ولی اسم وبم پیدا نکردم لطفا باه اسم

خانه ای بر بام اسمان

منو لینک کنید..

ممنون

یا حق
پاسخ:دو سه هفته پیش لینکتون کردم باشه عوضش میکنم


فاطمه
ساعت3:48---29 دی 1390
گفتم :خدایا همنشینم باش
گفت: من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند!
گفتم چه آسان به دست می آیی؟!
گفت: پس آسان از دستم نده!


فاطمه
ساعت12:50---28 دی 1390
موفق باشیدپاسخ:راست میگی؟؟؟

فاطمه
ساعت12:32---28 دی 1390
فکرکنم منو با ایینه اشتباه رفتید چرا با خودتون صحبت میکنید؟؟؟؟؟پاسخ:اگه تونست اینا رو تر جمه کن تا من هم بفهمم!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه
ساعت11:44---27 دی 1390
یه روز یه ترک بود ...

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.

شجاع بود و نترس.

در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد

او برای مردم ایران ، آزادی می‌خواست

و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.



یه روز یه رشتی بود...

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی.

او می‌توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند

اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را

و برای همین در برابر ستم ایستاد

آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.



یه روز یه اصفهانی بود...

اسمش حسین خرازی

وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.

کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.

آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.



یه روز یه ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و...!

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند

و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند

و از آن پس
پاسخ:این خیلی بده که کسی اقوام مختلف رو مسخره کنه


فاطمه
ساعت22:30---26 دی 1390
بعد اونوقت شما کدوم یکی از این شخصیت ها هستین؟؟؟؟؟تو چی دوست داری؟؟؟ تو چی فکر می کنی؟؟؟

زهره
ساعت20:37---26 دی 1390
الهی، یکتای بی همتایی ، قیوم توانایی ، بر همه چیز بینایی ، در همه حال توانایی ، از عیب مصفایی ، از شرک مبرایی ، اصل هر دوایی ، داروی دلهایی ، شاهنشاه فرمانفرمایی ، معزّز به تاج کبریایی ، به تو رسد ملک خدایی .
الهی ،در جلال رحمانی ، در کمال سبحانی ، نه محتاج زمانی ، نه آرزو مند مکانی ، نه کسی به توماند نه به کسی مانی ، پیداست که در میان جانی ، بلکه جان زنده به چیزی است که تو آنی .
الهی، هر که ترا شناخت و علم مهر تو افراخت هر چه غیر از تو بود بینداخت .
آنکس که ترا شناخت جان را چه کند ؟
فرزندو عیال وخانمان را چه کند ؟
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند ؟


شمیم معرفت
ساعت23:33---25 دی 1390
چه شباهت متفاوتی بیت ماست ، تو دل شکسته ای ؛ من دلشکسته ام !


پاسخ:تا حالا واژه شباهت متفاوت رو نشنیده بودم


فاطمه
ساعت23:14---25 دی 1390
میتونم بپرسم گروه خونیتون چیه چون میخام ببینم منم اهل دعوا هستم یا نه؟؟؟؟پاسخ:شما چی دوست داری؟؟؟ به نظرت چی میتونه باشه؟؟؟

فاطمه
ساعت18:00---25 دی 1390
من چنین حرفی نزدم فقط نظرات خصوصی فرستادم که شاد توی حرفام برای کسی سوتفاهم پیش نیاد و دعوا هم ندارم.

از این به بعد بهتون سر میزنم اما به شرطی که پست جدید باشه نظر میذارم
پاسخ: سلام خیلی ممنون از شما بنده هم دعوا ندارم اصلا به گروه خونیم دعوا نمیخوره


میلاد
ساعت11:02---25 دی 1390
بازم سلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــام
پاسخ: علیک سلام


کوثر
ساعت9:39---25 دی 1390


اربعین؛ تمرین سوختن، تمرین شعله‏ ور شدن، مشق ققنوسی بودن، مشق سوختن در آتش عشق، مشق فداکاری و ایثار، تمرین پرواز با بال‏های شکسته







سلام دوست عزیز

ممنون از حضور پر مهرتان،بازهم قدم رنجه کنید.

أعظم الله أجورنا بمصابنا بالحسین علیه السلام و جعلنا و إیّاكم من الطالبین بثاره مع ولیّه الإمام المهدی (عج)








پاسخ: ان شاءالله


سائل
ساعت8:34---25 دی 1390
سلام بزرگوار

به نظر من علت انحراف شمر بی بصیرتی بود مثلا بی بصرتی برخی افراد بعداز انتخابات.

موفق باشین

التماس دعا

یا علیپاسخ: سلام نظرتون درسته منم اولین دلیل رو همین ذکر کردم


زهره
ساعت6:51---25 دی 1390


بیاموز تا سرِّ دین بدانیم،بفروز تا در تاریکی نمانیم.تلقین کن تا آداب شرع بدانیم.

تو نواز که دیگران ندانند.تو بساز که دیگران نتوانند.همه را از خودپرستی

رهایی ده،همه را بخود آشنایی ده،همه را ازمکر شیطان نگاهدار،همه را از

آفت نفس اگاه دار...

به حقک و حرمتک یا عزیز و یا غفار


پاسخ:


زهره
ساعت6:45---25 دی 1390

لطیفا !!!
کار آن دارد، که با تو کاری دارد.
یار آن دارد، که چون تو یاری دارد.
او که در دو جهان تو را دارد، هرگز کی تو را بگذارد !
عجب آن است که، او که تو را دارد، از همه زارتر می گذارد !
او که نیافت ، به سبب نایافت می زارد .
او که یافت ، باری چرا می گدازد ؟ !
در بر آن را که چون تو یاری باشد گر ناله کند سیاه کاری باشد


civi
ساعت6:44---25 دی 1390


لطیفا !!!

کار آن دارد، که با تو کاری دارد.

یار آن دارد، که چون تو یاری دارد.

او که در دو جهان تو را دارد، هرگز کی تو را بگذارد !

عجب آن است که، او که تو را دارد، از همه زارتر می گذارد !

او که نیافت ، به سبب نایافت می زارد .

او که یافت ، باری چرا می گدازد ؟ !

در بر آن را که چون تو یاری باشد گر ناله کند سیاه کاری باشد

پاسخ:سلام علیکم


فاطمه
ساعت6:02---25 دی 1390
من گفتم لینکتون کردم اما هر دفعه دیدم شما توی پیوندهام نیستین. من نگفتم که نظراتم تایید نکنید .گفتم؟؟؟؟؟

برای لینکم هم چون خیلیا انتظا لینک متقابل دارن گفتم شاید ناراحت بشین شما لینک کنید من نتونم. همین بود دعوا لازم نداشت. داشت؟؟؟
پاسخ: سلام شما گفتی نظرات قبلی رو تائید نکنید به خاطر همین منم همشو تائید کردم حالا کی دعوا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گلهاي خفته
ساعت0:03---25 دی 1390
با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)،

خدا قوت همسنگر گرامي،

از اينكه به گلهاي خفته تشريف آورديد سپاسگزارم.

جا دارد از تلاشها و مطالب ارزنده جنابعالي تشكر بعمل آيد.

انشاءالله در راه خدمت انقلاب اسلامي موفق و مؤيد باشيد.



باز دیشب دل هوای یار کرد

آرزوی حـجـلـه سـومـارکـرد

خواب دیدم سجده را بر مهردشت

فتح فاو و ساقی والفجر هشت

باز محورهای بوکان زنده شد

برف و سرمای مریوان زنده شد

از دوکوهه تا بلندای سهیل

بر نمیخیزد مناجات کمیل

یاد کرخه رفته و این رنج ماند

قلب من در کربلای پنج ماند

کاش تا اوج سحر پر میزدم

بار دیگر سر به سنگر میزدم
پاسخ: الهی الحقنی بالشهدا و الصالحین


یاسر
ساعت17:18---24 دی 1390
عظم الله اجورکم

احسنت واقعا مفید و زیباپاسخ: ممنون


شوکران
ساعت22:27---23 دی 1390
یا صاحِب الَزمان اَعظمَ الله َلکَ الَاجِر فِی مُصیبَةِ جَدِکَ الحُسَینِ الٌذِی قَتَلوه عَطشانا



اربعین حسینی رو تسلیت میگم
پاسخ: جدی العطشان السلام علیک


فرشته مرگ
ساعت19:24---23 دی 1390
سلام

ممنون که به وبلاگم سر زدی

من شما را لینک کردم شما هم منو با اسم وبلاگو لینک کنید التماس دعا
پاسخ:خواهش میکنم لینک شدید


رسول غلامی
ساعت12:56---23 دی 1390
بسیار عالی بود

استفاده کردیم

ممنونئم از حضور گرمتون

موفق و مئید باشید

در پناه خدا

یا حق

یا علی
پاسخ: سلام بسیار ممنون آدرستون کجاست؟


سیدعلی اسلامی
ساعت22:46---22 دی 1390
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



اين لاله ها كه سر به ثريا كشيده اند



از لاله زار بيشه ي مستي دميده اند



از تن رها شدند و به سوي حريم قرب



با بالهاي نور رفعنا پريده اند



صهباي بي مثال طهور از دو دست يار



با اشتياق و شور و شعف سركشيده اند



شوق حضور محضر دلدار وه چه كرد!



كز جان و مال و عيش و طرب دل بريده اند



در عاشقي زجمع بلاهاي پيش رو



رقص جنون به لجه ي خون برگزيده اند



اين صيدهاي دلشده صياد صد دل اند



كز داغشان هزار گريبان دريده اند



اين لاله هاي سرسبد دشت بيدلي



صدها حماسه حين عروج آفريده اند



خطي ز عشق از دلشان تا به عرش دوست



خطي دگر به دشت معلي كشيده اند



ما رانصيب شبنم چشم و غمي غريب



آنها جوار رحمت حق آرميده اند



ما در ميان دخمه ي شبرنگ و تنگ تن



و آن عاشقان به گلشن رضوان لميده اند



حامد براي غربت و تنهايي ات بسوز



تو غرق غفلتي ولي آنها رهيده اند



حسين بزرگي (حامد)



ممنون خیلی زیبا بود واقعاً وبلاگ زیبا و با ارزشی دارید اجرتون با سالار شهیدان



التماس دعا و به روزم



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ: سلام شعر بسیار زیبایی بود خواهش میکنم اما این وب من نیست... حتما بهتون سر میزنم


نگاه بارانی
ساعت21:18---22 دی 1390
هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است



پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است



با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور



بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است



پاسخ: ای وای


فاطمه
ساعت17:55---22 دی 1390
سلام از اون موقع هرکاری میکنم جز پیوندهام نمیشین واقعا شرمندم اگر توی پیونداتون هستم حذفم کنید.
نظرات قبلی هم تایید نکنید لطفا


agae-hameh
ساعت16:56---22 دی 1390
میدونستی وبلاگ خیلی خشکی داری؟

عمرا به پای سایتم برسهپاسخ:شما لطف داری


فاطمه
ساعت16:55---22 دی 1390
اینی که گفتم لینکتون کردم من بودم(فاطمه)
پاسخ:بسیار ممنون


شوکران
ساعت13:05---22 دی 1390
سلام

آدرسم عوض شده

ممنون میشم لینکمو درست کنید

منتظرتون هستم:

http://jamtohi.blogfa.com/


پاسخ:سلام حتما درستش میکنم و از وب جدیتون دیدن میکنم


میلاد
ساعت12:38---22 دی 1390
یا صاحب الزمان (عج)



در تمناي نگاهت بي قرارم تا بيايي

من ظهور لحظه ها را مي شمارم تا بيايي



خاک لايق نيست تا به رويش پا گذاري

در مسيرت جان فشانم، گل بکارم، تا بيايي . .



یا حق


پاسخ:بسیار زیباست


اشعار فاطمی
ساعت1:57---22 دی 1390
سلام



جالب بود آفرین .



اما یک دلیل اصلی دیگر هم خود امام حسین(ع) در ظهر عاشورا بیان کرد و آن حرام خواری است!

آنجا که سیدالشهدا (ع)برای چندمین بار و آخرین بار بر بالای بلندی رفت و آنان را نصیحت کرد شاید باز از بین آنان کسی آدم شود و برگردد و در جرگه اهل جهنم قرار نگیرد ،

اما وقتی از همه ناامید شد فرمود :

لقد ملئت بطونکم من الحرام ....

یعنی همانا شکمهای شما از حرام پر شده است که نمی توانید حرف حق را بفهمید.





التماس دعاپاسخ:بسیار ممنون از شما کاملا درست است


فاطمه
ساعت1:57---22 دی 1390
من که چیزی به ذهنم رسید اگه چیزی بهم وحی شد میام میگمپاسخ:چشم چرا نیام اومدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 دی 1390برچسب:این,حرفی,که,امروز,میخوام,بگم,امیدوارم,به,درد,همه,بخوره,شرارت,زمینه ی,زمینه ی,شرارت, :: 8:53 بعد از ظهر :: توسط : (313)

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.