وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام به همگی 

ه خاطره از زمان دفاع مقدس گذاشتم که خیلی زیباست

نقل خاطره از کتاب حماسه ی یاسین نوشته ی حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد از دوران جنگ

هر موقع از شب که اتفاقی از خواب بیدار میشدم میدیدم کسی در اتاق نیست!

این برایم معما شده بود. کار طاقت فرسای آموزش غواصی دیگه رمقی برای کسی باقی نذاشته بود واقعا شبهایی که قرار نبود به کارون برویم از خستگی بیهوش میشدم.اما بچه ها این شب ها رو هم غمیمت میشمردن و به راز و نیازمی پرداختن یک شب از خواب بیدار شدم دیدم کسی در اتاق نیست!رفتم بیرون چون معمولا صابون در دستشویی نبود کورمال کورمال به داخل تدارکات دسته رفتم . ناگهان یکه خوردم.پشت کارتن های تغذیه قامتی بلند ولی خمیده با گردنی کج دیدم رفتم داخل زیرنور مهتاب چهره ی ملتهب و گریان و دستان به التماس بلند شده مسعود هم نوا شدم در قنوت داشت تندتند با اشک و ناله مناجات شعبانیه را از حفظ میخواند و اشک می ریخت دیگر نیازی به صابون نبود پاک شدم و شسته!





 ادامه مطلب...


دشمنان ما هر روز بیشتر سعی میکنن که ما رو از راه اسلام خارج کنندپس طبیعی هم هست که از هر شیوه ای برای رسیدن به هدفشون استفاده کنند.

اما گروهک فرقان بد ترین روش رو انتخاب کرد و دست به ترور استاد نازنینی مثل استاد شهید مطهری زد.

البته این کار هم نافرجام بود چون بعدا تمام سخنرانی هاشون نوشته شد و بصورت کتاب بین مردم توزیع شد .

کار واقعی رو در مملکت ما که طبق اکثر احادیث معتبر به مملکت امام زمان ارواحنا فداه تعبیر شده رو امثال مطهری انجام دادن.

چرا مقام معظم رهبری میفرمایند اقتدار حقیقی برای ملت ما اقتدار فرهنگی است .

فرهنگ انقلاب ما رو امثال استاد مطهری ها درست کردند و البته ابو حریره های زمان هم در حال تحریف این موضوع هستن.




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:ابو حریره,شهید مطهری,استاد مطهری,مرتضی,شهید استاد مرتضی مطهری,کار فرهنگی,روز معلم, ترور شهید,, :: 6:1 بعد از ظهر :: توسط : (313)

 

 

از اونجایی که این پایگاه حقیر تا الآن درباره ی شهدا و جبهه های حق علیه باطل چیزی ننوشته بود از این به بعد بنده درباره ی این عزیزان بیشتر می نویسم.

اولین چیزی که به ذهنم رسید ادبیات جنگه.

آخه چرا ما به شهیدی که مفقود الجسد شده میگیم شهید مفقود الاثر  آخه چرا؟؟؟

اثر این جور شهدا تا ابد موندگاره و فقط جسدشون پیدا نشده چرا بهشون بگیم مفقود الاثر؟

مفقود الجسد واژه ی بهتری است

در ضمن عزیزان اگه دوست داشتن نظرشون رو حتما بگن

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:مفقود الجسد,شهید,شهادت,جبهه های حق علیه باطل,شهید مفقود الاثر,, :: 3:56 بعد از ظهر :: توسط : (313)

پیغمبر گرامی اسلامی  در موقع احتضار  تمام ماجرای شهادت حضرت زهرا رو برای امیرالمومنین  تعریف کردند و از امام پرسیدند تو چه میکنی؟  امام فرمودند من اسدالله الغالب هستم  فاتح خیبر ام  صاحب ذوالفقار هستم   به عزت فاطمه نمی گذارم کوچکترین آسیبی به او برسد .

پیامبر تمام شرایط بعد از خودش را به او گفت پس علی فرمود صبر میکنم

و    الا همین مولا فردا ی شهادت حضرت زهرا که میخواستن قبر زهرا رو پیدا کنن با ذوالفقار ایستاد و دفاع کرد

 

یا فاطمةالزهرا

 

مادر دو بخش است و هرچه میکشیم از بخش دوم است کاش در سوخته مسمار نداشت.

 

خود حضرت زهرا به سلمان فارسی فرمودند هر چه به سرم آمد از آن میخ گداخته ی در بود

 

لعنت به آنکه پایه گذار سقیفه شد

لعنت به آنکه به ناحق خلیفه شد

لعنت به آنکه بر تن اسلام خرقه کرد

این قوم متحد شده را فرقه فرقه کرد

ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم

ما همکلام منکر حیدر نمی شویم



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:ویژه نامه شهادت حضرت زهرا,امام علی,ذوالفقار,احتضار پیامبر,حضرت زهرا,فاطمه,, :: 7:45 بعد از ظهر :: توسط : (313)

 سلام به همگی

 عزیزان این صفت دلبسته نبودن به دنیا صفت عجیبی است...

و آنچه حضرت زهرا و ائمه ی معصوم و شهدای کربلا رو در طول تاریخ ممتاز می کنه همین عدم دلبستگی به دنیاست.

زمانی که  امام حسین (ع) با اصحاب نازنین شون در شب عاشورا اتمام حجت میکنن و می فرمایند: فردا هر کس با من بماند کشته خواهد شد شما از تاریکی شب استفاده کنید و بروید.

و بعد هیچ کس امام را ترک نمی کند عزمت شهدای کربلا را نشان می دهد

و   الا اگر از دنیا دل نبریده بودند همه جوره عمل می کردن .

اون موقعی که ابن مرجانه ی ملعونه تو خونه ی هانی ابن عروه بود اگر مسلم ابن عقیل از دنیا دل نبریده بود سر ابن زیاد رو از پس سر میزد و اون موقع اصلا داستان کربلا یه طور دیگه میشد و از ۶ماهه تا صد ساله هم دیگه سر بریده نمی شد.

امام علی علیه السلام می فرمایند حکومت برای من از آب بینی بز کم ارزش تر است

امام حسین نیامده بود برای حکومت اگر هم حکومت می خواست برای اجرای دین بود

این همه جوونای ما کشته شدند برای چی بود؟؟؟ برای اجرای دین

حالا متاسفانه بد هم شده توی این یادواره های شهدا یه طوری درباره ی شهدا حرف میزنن که انگار این شهدای نازنین ما احساس نداشتن ، غریزه نداشتن یا سیم کشی ساختمون شون اشتباه بوده نعوذ بالله.

یکی از فرماندهان عزیز جنگ ، شب عروسی اش به همسرش گفت من میدونم شهید میشم نمی خوام زندگی تو هم خراب بشه فقط من تو رو عقد کردم که به سنت پیامبر عمل کرده باشم و با تو به عنوان همسر رفتار نمی کنم که بتونی بعد از من ازدواج کنی.

این یعنی دل کندن از همه چی حتی از  حلال اون هم برای یه جوون بیست ساله ای که تو اون سن در اوج غریزه ی جنسی است.

شهید سرشار  پدرش از اون پولدار هایی بود که  سال ۶۰تو تهران یه خونه داشت بالای ۱۵۰ملیون تومن اون موقع که خونه توی جماران مثلا یک ملیون و سیصد هزار تومن بود.بعد این پسر میومد تو پارک میخوابید  چون که باباش خمس و زکات نمی داد.

از تخت گرم و نرم امکانات و... دل میکند و اینا شهدای ما بودن

یه مرز باریکی هم داره اشتاه نشه منظورم این نیست که باید تارک الدنیا باشیم منظورم اینه که دلبسته نباید به دنیا باشیم که ان شاءالله در مطلب بعدی مفصل درباره اش بحث میکنیم

 

از همه ی برادران و خواهران التماس دعا داریم

 



 ادامه مطلب...


سلام به همگی

این دو هفته که حقیر بعد از برگشتن از راهیان نور نبودم ؛ یه تصادفی برای بنده پیش اومد که نمیخواستم اینجا بنویسم اما با توجه به نزدیک شدن ایام فاطمیه ی دوم شاید گفتنش خالی از لطف هم نباشه و بی ربط هم نیست:::...

دقیقا روزی که از سفر راهیان نور برگشتم میخواستم برم برای خونه خرید کنم چون هیچی توی خونمون نداشتیم.

بنده همیشه با موتور عزیزم بیرون میرم اون روز هم مثل همیشه با موتورم رفتم خرید ؛ پشت چراغ قرمز چهار راه پارک وی ترمز کردم و بعد از حدود ۳۰ثانیه یه صدای ممتدی شنیدم حتی فرصت نکردم پشت سرم رو نگاه کنم و بومب یه تاکسی ون از پشت با سرعت به من زد و 150-100متر مارو جلو فرستاد یعنی وسط چهار راه شلوغی که صد ها ماشین در حال عبور بودن از موتور که جدا شدم سینه ام خورد به سپر جلوی یه پیکان که با سرعت در حال عبور بود و دنده هام سینه ام خرد شد.

موتور نازنین ام که رنگ آفتاب رو ندیده بود زیر چرخ های ون له شد.گواهی نامه هم که نداشتم بیمه قبول نکردن

 و همه فهمیدن که من تصادف کردم البته به جز خواجه حافظ شیرازی

زیاد پر حرفی نکنم و سرتون رو درد نیارم...

خودم که ۴شبانه روز روی تخت بیمارستان خوابیدم و موتور نازنینم هم که دو و نیم ملیون تومن خریده بودمش له شد؛هنوز هم نرفتم درستش کنم و عشق ام که هیاته هم فعلا نمیتونم برم همه ی بدنم خونی شد بقیه ی بدنم هم کبود شد که تا حالا هم خوب نشده و لباس عیدم هم که...

و اما اصل کلام:::...

دنده های بنده که شکست پزشک ها ازم پرسیدن چند  سالته؟؟؟گفتم: مثلا ۹۱سال گفت پس باید۹۱روز درد رو تحمل کنی یعنی به اندازه هر سال زندگی ات یه روز و بعد از ۹۱روز خوب میشی.)

همه ی حرف من اینجاست که به خاطرش این خاطره رو تعریف کردم:

حالا که اینطوری هست حضرت زهرا باید ۱۸روزه بهبود می یافتند اما حیف که فقط سینه نبود سلمان فارسی به امیرالمومنین عرضه داشت که حضرت زهرا به من فرمود :(هر مصیبتی که سرم آمد از آن میخ گداخته ی در بود)

 

لــــعــن الــلــه قــاتــلــی یـــا  فاطــمــه الــــزهـــرا



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.