وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

هفته ی پیش یه مقاله به دستم رسید که توش به مطلبی برخوردم که خیلی تکان دهنده بود.

شاید شما قبل از من شنیده باشیدش اما بهتره  منم بگم:

شهادت ذاکر اهل بیت(ع) کربلایی حجت الله رحیمی.

شهادت :ساعت 10صبح 18/12/90 شلمچه .

فرازی از وصیت نامه ی ایشان:

بسم رب الشهدا و صدیقین

هر کس که پیمان ولا دارد بیاید هر کس هوای کربلا دارد بیاید

الهی ! اگر با تو دوستی نکردم دشمنی هم نکردم گریخته بودم تا تو مرا خواندی و بر خوان خود نشاندی

خدایا ! عاشق در برابر معشوق آن حد عشق می ورزد تا که بمیرد من هم آنقدر عاشق تو هستم که میخواهم در راه تو تکه تکه شوم.

بارالها ! من همان بنده ای هستم که سالها در گمراهی به سر برده و عصیان او امر تو را کرده ام اما اینک معترفم به گناهانم و اقرا میکنم به اینکه در اشتباه بوده ام

پس از گناهم در گذر و توفیق لقایت را که نصیب شهدای راهت میکنی نصیب من هم کن .

پیامبر گرامی اسلام (ص) :هر کس صادقانه آرزوی شهادت کند خداوند به او ثواب آن را عطا خواهد هر چند به شهادت نرسد.

تمام خاک را گشتم به دنبال صدای تو، ببین باقی است روی لحظه هایم رد پای تو

خادم الشهدا : کربلایی حجت الله رحیمی

 

 

 

 

بر خی از سایت هایی که درباره ی این شهید می نویسن:

 

 http://beeyragh.tk

http://lasar.blogfa.com

http://beeyragh.blogfa.com

 

 

هر کس که پیمان ولا دارد بیاید                   هر کس هوای کربلا دارد بیاید

(فان مع العسر یسرا ، ان مع العسر یسرا )

(پروردگارا تو خود گواهی بر من چه میگذرد)

 

بارالها !...

خدایا ! دوری خانه ، پدر ، مادر ،برادر و خواهر را

خدایا ! بی خوابی های فراوارن را

خدایا ! دنیا و خواری هایش و  همه چیز خوب و بدش  را تحمل میکنم ولی دوری تو را یک لحظه تحمل نخواهم کرد.

خدایا ! تو را سپاس میگزارم که این بار سعادت را نصیبم کردی تا در راه خودت و اهل بیتت و شهدای خالصت حضور داشته باشم و آرزو دارم خالصانه از من بپذیری .

خدایا ! چشم طمع به بهشت تو نیز ندارم ، زیرا عبادت هایم را برای این به درگاهت میکنم که تو را لایق عبادت می دانم ، و تو را عادل میدانم و می دانم که تنها بودن در جوار تو سعادت حضور در قیامت توست که انسان را سعادتمند میکند .

خدایا ! سالها و ماه هاست که به دنبال دست یافتن به وصال خویش شهر ها و آبادی ها و کوه ها و دشت ها و بیابانها را پشت سر گذاشته ام ولی هنوز خود را نشناخته ام .

با کاروانی از دوستان و عزیزان حرکت کردم ، در هر مسیری ، بر سر هر کوی و برزنی یکی یکی ، از عاشقان و مخلصان تو جدا گشتم. یک یکشان به سوی تو پرواز کردند و شهد شهادت را نوشیدند و این من بودم که از قافله جامانده ام. همیشه به یاد شهدا شال عزا بر گردن نهادم و همیشه در این فکر بودم که چگونه میتوان عاشق شد ، عاشق الله ، شیفته الله تا مرا جز انصار حسین قرار بدهی و درجه رفیع شهادت را نثارم کنی.

آری خدای مهربان ، این بار نیز دنبال رسیدن به وصال خویش حرکت کردم ، شاید به ارزوی خویش دست یابم.

خدایا ! وقتی اسلام و انقلاب در خطر باشد دیگر این سینه را نمیخواهم.

خدایا ! مکش این چراغ افروخته را و مسوز این سوخته را و مران این بنده ی آموخته را

معشوقا ! اگر بپرسی حجت ندارم ، اگر بسنجی بضاعت و اگر بسوزانی طاقت ...

معبود من ! اگر مرا به جرم بگیری تو را به کرم بگیرم و حاشا که کرم تو از جرم من بیشتر است .

الهی ! اگر با تو دوستی نکردم ، دشمنی هم نکردم . گریخته بودم ، تا تو مراخواندی و بر خوان خود نشاندی .

خدایا ! عاشق در برابر معشوق آن حد عشق میورزد تا که بمیرد ، من هم آنقدر عاشق تو هستم که میخواهم در راه تو ، تکه تکه شوم.

خدایا ! مرا به صراط شهدا و صراط امام ثابت بدار تا شرمنده آنها نشوم و با روی سفید به دیدارشان بیایم.

خدایا ! در این سرزمین مقدس و خونین سوگند میخورم که تا آخرین نفس پیرو راه امام و شهدای عزیزم باشم .

خدایا ! من رضای تو را و لقای تو را بر خوشی دنیا ترجیح میدهم .

 خدایا ! اجر و مزد مارا در جوارت به ما عنایت کن .

بارالها ! هیچ در خودم لیاقت وصل به لقای تورا نمیبینم ، ولی امیدم به عفو و بخشش توست .

خدایا ! از جمع یاران جدایم مکن و در مقابل شهدا شرمنده ام مساز ، زیرا به عشق شهادت به درب خانه ات می آیم.

پروردگارا ! تو خود گفتی هر که عاشق من باشد ، عاشقش خواهم بود و هر که را عاشق باشم شهیدش میکنم ، و خون بهای شهادتش را نیز خود خواهم پرداخت . خدایا ! من عاشق توام ، پس خون بهایم را که شهادت است به من پرداخت کن

محبوب من ! شهادت را نه برای فرار از مسئولیت اجتماعی ، و نه برای راحتی شخصی میخواهم ؛ بلکه از آنجا که شهادت در راس قله کمالات است و بدون کسب کمالات ، شهادت میسر نمی شود ، میخواهم و خوشا به حال انان که با شهادت رفته اند.

بارالها ، جندالله را که با سوگند به ثارالله در سنگر روح الله برای شکست عدوالله و استقرار حزب الله زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله گردیده حمایت فرما!

ای سید و مولای من ! بگذار این دیدگان دیگر نبینند ، بس است هر چه دیده اند . بگذار این گوش ها دیگر نشنوند ، بس است هر چه شنیده اند، بگذار این دست و پاها دیگر حرکت نکنند ، بس است هرچه جنبیده اند.

خدایا ! دوست دارم تنهای تنهای بیایم ، دور از هر کثرتی ؛ دوست دارم گمنام گمنام بیایم ، دور از هر هویتی .

خدایا ! اگر بگویی لیاقت نداری  خواهم گفت : لیاقت کدام یک از الطاف تورا داشته ام .

یا سیدی و مولای ! ابراهیم را گفتی که عزیزترین فرزندش را قربانی کند ، و او اسماعیل را محیا کرد ، هنگامی که پدر کارد را نزدیک گلوی فرزندش آورد ، ندا آمد دست نگهدار ، ابراهیم آزمایش خود را داد ولی اسماعیل هنوز به آن درجه تکامل نرسیده بود .. زمان زیادی گذشت که عزیزترین فرزند آدم در راه خدا قربانی شد و آن هم حسین ابن علی (ع) بود...

پروردگارا ! قلبم مالامال عشق تو است و از شوق عشق تو و به حسین تو می تپد .

جانا ! جان ناقابلم که امانت توست را بپذیر و از خطاهایم درگذر که من فراق تو و طاقت و تحمل عذاب تورا ندارم.

بارالها ! من همان بنده ای هستم که سالها در گمراهی به سر برده و عصیان اوامر تو را کرده ام ، اما اینک معترفم به گناهانم و اقرار می کنم به اینکه در اشتباه بوده ام ، پس از گناهانم درگذر و توفیق لقایت را که نصیب شهدای راهت میکنی نصیب من هم کن.

بارالها ! تو را شکر میگویم که به من آگاهی بخشیدی تا اینکه بدانم کیستم و از کجایم و به کجا می روم.

خدایا ، در شهادت چه لذتی است که مخلصان تو به دنبال آن اشک شوق میریزند و این گونه شتابان اند.

خدایا ! هدایتم کن ، زیرا میدانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است.

خدایا ! هدایتم کن تا ظلم نکنم ، زیرا میدانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است.

خدایا ! نگذار دروغ بگویم ، زیرا دروغ ظلم کثیفی است.

خدایا ! محتاجم مکن که تهمت به کسی بزنم ،  زیرا تهمت ، خیانت ظالمانه ای است.

خدایا ! ارشادم کن که بی انصافی نکنم ، زیرا کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد.

خدایا ! معرفتمان ده که بس بی معرفتیم.

صبرمان ده که بسیار عجولیم.

بصیرتمان ده که ببینیم انچه نادیدنی است.

کورمان کن که نبایسته ها را نبینیم و جز تو منظر نظر نباشد.

بینشی عطا کن که اهل ثمر شویم.

و فکری ببخش تا به عظمتت پی ببریم و معرفتی یابیم.

دستی ببخش تا دستگیر باشد ، و جز تو به سوی کسی دراز نشود.

قدمی عطا کن که در راه تو بپیماید.

و قدرتی که در خدمت تو باشد.

پیامبر گرامی اسلام: هر کس صادقانه آرزوی شهادت کند ، خداوند به او ثواب آن را عطا خواهد کرد ، هر چند به شهادت نرسد.

راه کاروان عشق از میان تاریخ میگذرد و هر کس در هر زمان بدین صلا لبیک گوید از ملازمان کاروان کربلاست.

تمام خاک را گشتم به دنبال  صدای تو                   ببین باقی است روی لحظه هایم رد پای تو

 

 خادم الشهداء : کربلایی حجت الله رحیمی


نظرات شما عزیزان:

بچه انقلابی
ساعت20:43---22 تير 1391
این مطلب اشک من رو در اورد!!!خیلی قشنگ بود خوش به حالش تنها جمله ای که میتونم بگم فقط همینه:انشاأالله بتونیم پیرو راهش باشیم!
به وبلاگ من حقیر هم سر بزنید. یاعلی


خادم شهدا
ساعت22:26---10 تير 1391
سلام وبلاگ خوب و با ارزشی دارید اگر مایل به تبادل لینک بودید خبر دهید یاعلی

1+7
ساعت10:07---10 تير 1391
سلام .ما از شما ناراحت نشدیم
شما خیلی هم خوبید .. الان که نگاه کردم فکر کنم اشتباهی لینکتون پاک شده معذرت (آیکون خجالت نداشت!!*)


ابراهیم آخوندی
ساعت4:44---10 تير 1391
با سلام

شهدا ما را یاد کنید ...

تقدیم :

شقایق

شاید آنروز که سهراب نوشت:

تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبری از دل پر درد گل نداشت

باید اینطور نوشت: چه شقایق، چه گل پیچک و یاس، جای یک گل خالیست تا نیاید مهدی زندگی دشوار است





اندکی صبر سحر نزدیک است...

یا علی


ابراهیم آخوندی
ساعت4:43---10 تير 1391
با سلام
شهدا ما را یاد کنید ...
تقدیم :
شقایق
شاید آنروز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل نداشت
باید اینطور نوشت: چه شقایق، چه گل پیچک و یاس، جای یک گل خالیست تا نیاید مهدی زندگی دشوار است


اندکی صبر سحر نزدیک است...
یا علی


نویدی
ساعت22:50---9 تير 1391
ما همه عمر شرمنده شهدا هستیم .به روزم ومنتظر حضور گرم شما. التماس دعا.

فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت22:46---9 تير 1391
سلام و خدا قوت هم صراط
چه زیبا میشه خدا مارو هم اهل درد کنه و معرفت تحمل درد رو برای شفای همیشگی و جاودانگیمون بده
برای ما نوکرای ائمه و شهدا افت داره غیر شهادت به مرگ طبیعی بمیریم
برا ما که عمری از دفاع از ولایت مادرمون حضرت زهرا (ع) گفتیم خیلی زشته فدائی ولایت نشیم
الهم صلی علی محمد و آل محمد
الهم عجل لولیک الفرج
خدایا حاجت قلبی رهبرمون رو برآورده بفرما
خدایا مارو شهید بمیران
خدایا مارا با ائمه و شهدا محشور بفرما
خدایا علم سودمند و نحوه انتشار با معرفتش رو نصیبمون کن
در پناه مهدی فاطمه (ع)


ابراهیم آخوندی
ساعت17:41---9 تير 1391
با سلام
تقدیم:
باران باش ...
نپرس کاسه خالی از آن کیست

اندکی صبر سحر نزدیک است...
غروب جمعه هم آمد آقا نیامدی ...
یا علی


یاسین
ساعت17:11---9 تير 1391
سلام خیلی وب زیبایی دارید
روز جوان وولادت علی اکبر را به شما تبریک می گویم
ممنون از حضور گرمتان بازم سربزنید خوشحال می شوم نظرات سازندتان را بگویید

از آیت الله بهجت پرسیدند :چگونه خودمان را برای ظهور آماده کنیم ؟
از جمله –راههای آمادگی –این است که توبه کند.همین توبه باعث می شود که این همه بلاهایی که بر سر شیعه آمده است از سر شیعه رفع ودفع گردد.
التماس دعای ظهور


فواد
ساعت16:01---9 تير 1391
سلام داش سپهر

خوبی داااااش

احوال و محوالت چطوره ؟ میزونی؟

قربونت داش .قربون لطف و صفات

داشتی من و لوطی رفتیم برات


فواد
ساعت15:56---9 تير 1391
غصه اگر هست بگو

معنی خوشبختی بدون اندوه است؟

این همه غصه و غم این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه . میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین

ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند. سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند

که خدا هست

خدا هست

خدا هست هنوز


یه نوکر شرمنده
ساعت11:33---9 تير 1391
عرض سلام عرض ادب و احترام...

نحوه شهادتشون رو نگفتید!؟


جوانان منتظر
ساعت21:58---8 تير 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


جوانان منتظر
ساعت21:58---8 تير 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


قطعه اصحاب شهدا
ساعت0:55---8 تير 1391
خدای من!

یاری ام کن،مرا در مسیرخودت ؛ تا تمامی بندهای وابستگی را ببرم.


خدایی را که اینان می شناختند،می توان از لابه لای هرسطر مناجاتشان درک کرد.

مناجاتشان ساده بود،اما لبریز بود از رمز و راز

بیاید با هم بخوانیم و بدانیم از لطافت های این رازو نیاز.

شاید اینگونه ماهم خدا را همانطور که شهیدان دیده اند و شناخته اند،درک کنیم.

اینان سنگر نشینند و افلاکی نشان...

همراهمان باش و اینجا در کنار فرشتگان زمینی مناجات کن...

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] سلام دوست گرامي
خوشحال ميشم به منم سر بزني
با " خاطرات ديار عاشقي " منتظرتم[بدرود]


طوفان سرخ
ساعت22:35---7 تير 1391
سلام
شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان تا ابد زیارتگاه اهل یقین امام خمینی
قالب وبتون خیلی قشنگه اگه براتون مقدوره لطفا کدشو برام بفرستید.


فانوس90
ساعت21:19---7 تير 1391
بسم الله..
با سلام.
خیلی خوب بود. مطلبتون رو خوندم ولی یاد مطلبی که چند روز پیش توی یکی از وبلاگای عاشقونه خوندم . افتادم.
اونجا از خودکشی دختر و پسر نوشته بود و طوری بیان کرده بود که انگار این کارشون یه افتخار بود. اما نمیدونن که افتخار رو باید جای دیگه پیدا کرد. جایی که شهادت آرزوست.
زنده باشید. تونستی به من هم سر بزن آ÷م.
التماس دعا


یاسر
ساعت17:34---7 تير 1391
سلام
متن بسیار زیبایی بود
موفق باشید


یاسر
ساعت17:33---7 تير 1391
سلام
متن بسیار زیبایی بود
موفق باشید


یاسر
ساعت17:33---7 تير 1391
سلام
متن بسیار زیبایی بود
موفق باشید


میلاد
ساعت12:22---7 تير 1391
سلام اخوی ...

خوبی ...

این پستت غافلگیرم کرد ...
در مورد این شهید بگو ...
چه جوری شهید شده ؟
قربون تو


مکتب ایمان
ساعت10:49---7 تير 1391
سلام
تکاندهنده است

بارالها ! من همان بنده ای هستم که سالها در گمراهی به سر برده و عصیان اوامر تو را کرده ام ، اما اینک معترفم به گناهانم و اقرار می کنم به اینکه در اشتباه بوده ام ، پس از گناهانم درگذر و توفیق لقایت را که نصیب شهدای راهت میکنی نصیب من هم کن.
التماس دعا یا علی


سجاد
ساعت17:03---6 تير 1391
سلام...

الهي اگر با تو دوستي نكردم دشمني هم نكردم يريخته بودم تا تو مرا خواندي ...بسيار زيبا و دل نشين است

[گل][گل][گل]
پاسخ:علیکم السلام وصیت نامه ی این شهید منو تحت تاثیر قرار داد.


بازار313
ساعت23:37---5 تير 1391
با سلام/ممنون از لطفتون برادرم

واقعيتشو بخواي نميتونم راحت باشم،ديگه از اين دنياي پر از تزوير خسته شدم/اينو برا اين گفتم كه همديگه رو نميشناسيم و نميبينيم/فقط خواهشي دارم اونم اينه كه هرچه قدر ميتوني برا فرج امام دعا كن و به دوستات هم بگو(خلاصه يه كاري كرده باشين- اينطور راحت نبايد بشينيم)پاسخ:سلام درسته نمیشه همین طوری نشست منم از این زمونه خستم یا صاحب الزمان روحی لک الفدا نفسی لک الوقاء


سیدعلی اسلامی
ساعت23:33---5 تير 1391
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد ؟
چه کسی با دشمن بستیزد ؟
چه کسی
پنجه در پنجه هر دشمن دون
آویزد
دشت ها نام تو را می گویند
کوه ها شعر مرا می خوانند
کوه باید شد و ماند
رود باید شد و رفت
دشت باید شد و خواند
در من این جلوه ی اندوه ز چیست ؟
در تو این قصه ی پرهیز که چه ؟
در من این شعله ی عصیان نیاز
در تو دمسردی پاییز که چه ؟
حرف را باید زد
درد را باید گفت
من چه می گویم ، آه
با تو کنون چه فراموشی ها
با من کنون چه نشست ها ، خاموشی است
تو مپندار که خاموشی من
هست برهان فراموشی من
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند
و چه خواهد شد آن

شعر از حمید مصدق

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

باتشکر از پست زیبایتان لذت بردم[گل]

التماس دعا و به روزم[گل][گل]


منتظر
ساعت20:15---5 تير 1391
سلام،وب خوبی دارین،ممنون
به منم سر بزنین و نظر بدین د


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 8:10 بعد از ظهر :: توسط : (313)

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.