وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام

 

فکر می کنم مطلبی که الآن می خوام بگم به درد بخور باشه.

 

در ماه محرم که به روضه گوش میکنیم خیلی حرف هایی زده میشه که کاملا با هدف و اصل قیام امام حسین  علیه السلام منافات داره و  همش  رو  ضد  اسلام و اسلام ستیزان   درست کردن و وقتی برای یه روضه خون  معروف عادی باشه برای بقیه ی ذاکرین اهل بیت عادی میشه.

 

مثلا خیلی از مداحان اهل بیت علیهم السلام معتقدند که اگه زمان یورش به خانه ی حضرت زهرا حضرت عباس اونجا بودند گردن دومی لعنت الله علیه رو می شکست  اما مگر حضرت علی نعوذ بالله بی غیرت بودند که حضرت عباس بخواهند این کارو بکنن؟؟؟

 

حضرت عباس مطیع محض ولایت اند  چطور ممکن بود که از دستور امام زمان خودش سرپیچی کنند؟؟؟!!!

 

 مگه وقتی امام حسن مجتبی را تیر باران کردند حضرت عباس کاری کرد؟؟؟

 

حالا یه مداح خیلی مشهور اهل بیت (که نباید اسم ببرم) شب تاسوعا یه همچین اشعاری می خونه:

 

میگه حسین نور حرم ای تک سوار لشکرم

 

مدینه ای کاش بودی داداش تو کوچه پیش مادرم

 

البته من طرفدار این مداحم و همیشه در مجالسش بودم و اون رو قبول دارم اما تا حالاشده که حضرت عباس جایی دربرابر امام زمان خودش اظهار نظر کنه مثلا وقتی امام حسین چیزی می فرمایند ماه بنی هاشم علیه السلام بگوید به نظر من اون طوری بهتره...

 

 من روی این موضوع زیاد تحقیق کردم و متوجه شدم پشت این کار ها یا انگلیس وجود داره و یا مذاهبی که این کشور ساخته مثل وهابیت البته زمانی که ایران رو استعمار کرده بود این عقاید رو رواج داد.

 

 مثلا همین ضد اسلام ها این عقیده رو باب کردند که اگه بسم الله الرحمن الرحیم رو بگیم جن فرار می کنه.

خب هر مسلمان عاقلی می دونه جن نه کاری به انسان داره و نه از بسم الله می ترسه جن  ها هم عابد دارند هم کافر دارند و هم ادیان دیگر چه لیلی داره از بسم الله بترسن؟

 

حالا اینجاست که ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه(صاحب الزمان ارواحنا له الفداه)دست گذاشتند روی محرم.

 

 سال گذشته یکی از سرداران سپاه پاسدارن که البته الآن اسمش یادم نیست سخنرانی داشت و گفت :(غربی ها می دونند که ما یک محرم و صفری داریم که به خاطر اون همه ی گناهانمون رو ذاریم کنار حالا اونها دست گذاشتند روی همین محرم و صفر.)

 

اولین کارشون این بود که برای محرم برنامه های شاد از ماهواره پخش کنند

  بعد که مردم به این برنامه ها اهمیت ندادند سعی کردند اساس عاشورا را زیر سوال ببرند و عاشورا رو به عنوان یه حادثه جلوه بدن نه واقعیت یک قیام.

 

از کسی شنیدم که گفت وهابیت ادعا کرده امام حسین دوست داشتند با زنی ازدواج کنند و یزید(لعنت الله علیه) هم می خواست با همون زن ازدواج کنه جنگ یزید و امام حسین بر سر همین ماجرا بود!!!

 

مداحی ها را هم به سبک موسقی های خودشون کشیدن و طوری کردن که مستمع به جایه اینکه به حزن برود یا مصیبت اهل بیت به هیجان بیاد...

 

 یه ذاکر دیگه  اهل بیت هم توی همه ی مجالسش کلی دستبند و ساعت اسپرت و حلقه و انگشتر با لباس های مارک دار می پوشه برای خیلی ها هم مد کرده تو عذا داری این کارو بکنن 

آخه یک نیست بگه تو عروسی گرفتی که این کارها رو می کنی اینطوری همه به جای اینکه برای اهل بیت جمع بشن برای خوندن این آقا جمع میشن.

 

حالا این آقا بیاد تو هیات ده ساعت شور بگیره اما هدف امام حسین راجرانکنه!!!!!

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1390برچسب:تخریب وقایع عاشورا,وهابی,وهابیت,قیام امام حسین,محرم,ماهواره, :: 5:13 بعد از ظهر :: توسط : (313)

سلام ایام رو بهتون تسلیت میگم

یه نکته  جالب به نظرم رسید که گفتم شاید بهتر باشه که براتون بگم و این نکته دوست داشتن امام غایب است.

 من و امثال من برای امام غایب بنر درست می کنیم هیات می زنیم چایی پخش می کنیم اما واقعیتش برای امام غایب است.

 ولی امام که حاضر باشه دیگه بنر و چایی نمی خواهد بلکه کار می خواهد شاید علت بی وفایی کوفیان همین باشه که عاشق امامی بودند که ازشون کار نکشه!

 برای اونایی منظورم رو متوجه نشدند یه مثال می زنم.

 یه بنده خدایی از صبح تا شب و از شب تا صبح برای ظهور دعا می کرد یه شبی خواب دید آقا صاحب الزمان ظهور کردند و با عده ای در حال جنگ شدید هستند موقع اذان دو تا داوطلب خواستند این آقا داوطلب شد که سپر تیر دشمن بشود تا صاحب الزمان نماز بخوانند.

 این آقا ایستاد ولی اولین تیری که آمد فرار کرد که تیر به او نخورد.

 حالا ممکنه ایشون ناله ی "یا لیتنا کنا معک"هم سر بده و کل عالم رو خبر کنه اما یه بزرگواری مثل سعید ابن عبدالله لیاقت این رو داره که سپر امام حسین(ع) بشود.

(منم شاید از این بی جیگر تر باشم نمی دونم!!!)

یا علی

التماس دعا!




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 21 آذر 1390برچسب:امام,امام غایب,امام مهدی,امام,خواب امام زمان,خواب صاحب الزمان,ظهور, :: 3:14 بعد از ظهر :: توسط : (313)

سلام!!!

ديگه محرم حضرت ارباب هم از راه رسيد منم دلم براي همچنين روزي تنگ بود.

اينقدر دل شوره داشتم تا محرم كه نگو و نپرس براي اين كه از بي قراري در بيام همش لوگو طراحي مي  كردم دلنوشته مي نوشتم و كتاب مي گذاشتم تو وبلاگ يه كار ديگه هم كردم كه با شابلون و اسپری رنگ رو در و ديوار محله مون به عشق امام نام زيباشون رو مي نويسم.

از سايت نماز جمعه شهرستان فردوس چند تا مقتل معرفي كردم كه وقتي روي لينك مربوط به اون كليك كنيد به سايتش وصل مي شويد...                                                      در ادامه ی مطلب بخوانید

 

 

 



 ادامه مطلب...



سلام امشب يكي از عوامل دين گريزي را بيان مي كنم و در نوشته هاي بعد به طور كامل مي گويم
شايد يكي از عواملي كه باعث اسلام گريزي شده اين باشد كه آنهايي كه مي خواهند براي مردم از اسلام بگويند از چيز هاي قشنگ و منطقي اش نمي گويند واز همان اول در رابطه با نجسات ونماز و روزه سخن مي گويند.
در اكثر مواقع اين نوع تبليغ براي اسلام نتيجه ي عكس دارد چون محدوديت هايي كه اسلام دارد مانع از پذيرش اسلام براي مردم است.
روش دين گذاري در اسلام روش قدم به قدم است؛يعني خداوند دين حضرت نوح را ساده درست كرد،دين حضرت موسي را بهتر و دين حضرت مسيح را كامل تر،و دين اسلام از همه بهتر و كامل تر ساخت.خداوند دوست داشت زمان كامل شدن دينش همراه با كامل شدن علم انسان پيش برود.
لايكلف الله نفساً الا وسعها
(خداوند خداوند هيچكس را بيشتر از توانش تكليف نمي كند)
خداوند نمي خواست كسي را از دينش دلزده كند.و اگر از اول دين كاملي به انسان مي داد افراد از اين دين رنجيده مي شدند وعمل به آنرا براي خودشان نا شدني مي دانستند مثلاً:
-در آن روزگار ما قبل تاريخ كه انسانها و حيواناتشان از بي آبي ميمردند چگونه كسي می توانست غسل جمعه كند؟
-چگونه مردمي كه اغلب در بيابان ها و روستاها زندگي مي كردند به نماز جمعه بروند؟مگر چند نفر جمع مي شدند؟
وقتي خداوند دوست دارد دينش را همراه با كامل شدن علم انسان كامل كند چرا مبلغان دين بايد از محدوديت ها صحبت كنند.
مثلاً هيچ پدر و مادري از اول كه مي خواهد بچه شان را به مدرسه بفرستند از صبح بيدار شدن و شب بي خوابي ها و درس خواندن و تشویش دلشوره های شب امتحان نمي گويند،آنها از دوستان جديد و معلمان مهربان مي گويند.
يك دليل ديگر يادم افتاد اينكه پدر و مادر ها اصولا افراد سخت گيري هستند اگر به آنها بگوييد براي من موتور بخر عمرا اگه رضايت بدهند... خودتون هم بكشيد راضي نمي شوند.
من خودم مي خواستم يك موتور بخرم يك سال التماس كردم آخرش هم نگذاشتند.همين جمعه در برنامه ي آقاي دلواپس كه از شبكه سه پخش شد مجري؛ حتي، داشتن موبايل بچه ها را زير سوال مي برد چه برسد به لپ تاب و كامپيوتر و گشت زني اينترنت يا اينكه بيايد موتور هم بخرد موضوع هم اين نيست كه استفاده ي بد مي كنند يا نه، موضوع اين است كه آنها بچه ها را با خودشان مقايسه مي كنند وقتي ما بچه بوديم وقتي ما... اين كارو مي كرديم اين كارو نمي كرديم... مثلا مي گويند ما روزي 30 بار مي رفتيم به فاميلامون سر مي زديم. شايد اون موقع خونه ي فاميلا و اقوام چند تا كوچه فاصلش بود اما امروزه تو ي تهران به اين بزرگي شايد خونه ها چندين ساعت تازه با ماشين فاصله داشته باشه اگر هم به خونه ي اقوام برسيم بيشتر از روزي يك بار راهمون نمي دهند. به خاطر اينه كه مي گويم زمانه عوض شده...
اينه كه كم كم بچه ها از والدين شون قطع اميد مي كنند و شايد علت فرار از خانه ي خيلي از افراد هم همين باشد.
البته عرض كنم كه در آيه اي از سوره ي آل عمران آمده است كه هر كسي در قيامت دين ديگري غير از اسلام بياورد از او پذيرفته نخواهد شد منظور اينكه انسان و دينش هر دو كمال طلب هستند وقتي علم انسان به در مسير تكامل است پس دينش هم بايد در مسير تكامل باشد.
يا علي


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:اسلام گریزی,ترویج غلط اسلام,اسلام گریزی,ترویج دین,, :: 6:54 بعد از ظهر :: توسط : (313)

امانت داري امام علي (ع)

 وقتي رسول اكرم از مكه به مدينه هجرت كردند اميرالمومنين را در مكه گذاشت و فرمودند ودايع و امانت مرا به صاحبش بده حنظله پسر ابوسفيان به عمير وائل گفت به علي عليه السلام بگو :(من صد مثقال طلاي سرخ نزد پيامبر امانت گذاشته بودم و چون او به مدينه فرار كرده و امانت ها را به تو سپرده تو بايد امانت مرا بدهي  و اگر از تو شاهد خواست قريش همه شهادت مي دهند.)

عمير نمي خواست اين كار را انجام دهد   اما حنظله با دادن مقداري طلا و گردنبند زن ابو سفيان به عمير او را وادار به اين كار كرد كه نزد علي (ع) برود !

عمير نزد امام آمد و ادعاي امانت كرد و گفت :(بر ادعايم  ابو جهل اكرمه عقبه و ابو سفيان و حنظله گواهي مي دهد.)

امام فرمود :(اين مكر و حيله به خودشان بازگردد بازگردان ؛ شاهدانت را در كعبه حاضر كن.) عمير شاهدانش را آورد.

 امام از هريك جدا گانه علائم امانت را پرسيد و فرمود:(عمير ،چه وقت امانت را به رسول اكرم دادي؟)عمير گفت:(صبح به او دادم.)

امام از ابو جهل پرسيد:(عمير چه وقت امانت را داد.)

ابو جهل:(نمي دانم.)

امام از ابو سفيان پرسيد ؛ابوسفيان:(هنگام غروب بود و امانت را در آستينش گذاشت.)

حنظله:(ظهر امانت را گرفت و پيش رويش گذاشت.)

عقبه:(هنگام عصر آنرا به خانه برد.)

عكرمه :(هوا روشن شده بود  كه امانت را گرفت و به خانه ي فاطمه(س)برد.)

امام اختلاف در حرف هايشان را بازگو كرد و مكر شان را برملا كرد.

و بعد از عمير پرسيد :(چرا وقت دروغ گفتن رنگت پريد؟) عمير گفت:(همانا دروغ گو رنگش سرخ نمي شود به خداي كعبه من امانتي نزد رسول اكرم ندارم.اين حيله را حنظله با پول دادن به من آموخت  و اين گردنبند هند همسر ابوسفيان است  كه نام خود را بر آن نوشته همان پول است.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:امانت داری امام,امام علی,داستان,قصه,امیرالمومنین,, :: 6:24 بعد از ظهر :: توسط : (313)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

 عید غدیر بر همه ی جهانیان مبارک باد.

 نمی دونم چرا با این همه دلیل و منطق و سند معتبر که بر حقانیت اهل بیت دلالت می کند اهل سنت که خودشون راوی بعضی از اسناد شیعه هم هستند زیر بار نمی روند که سه خلیفه ی اول غاصبانی بیش نبودند و همچنین قاتلین دختر پیامبر

اسلام(ص).

 امام صادق (ع) که مسائل غدیر را بیان می فرمایند در نافرمانی اهل سنت از پیامبر مثال نافرمانی ابلیس از خدا را به کار می برند.

 ابلیس هم همین طور است ... بقیه را در ادامه مطلب خوانید



 ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.